2016

Året började inte på bästa sätt, återhämtning av psykiskt mående, byte av jobb, stress, stökigt, bråkigt, blev sjuk, opererades akut och sjukskriven. Men det gör inget för det känns lite som att det var slutklämmen på ett dåligt 2015. Nu tre, fyra veckor efter operationen är jag äntligen tillbaka i livet igen. Jag är tillbaka, jag är äntligen jag igen efter så himla lång tid. Jag njuter av att gå till jobbet, jag har råsköna kollegor och en bra chef. Eftersom att jobba är en stor del av livet så är det oerhört viktigt att gilla vad man gör. Nu menar jag definitivt inte att detta är något jag kommer göra resten av livet men just nu älskar jag vad jag gör och håller fortfarande på att landa lite efter allt det dåliga.
Förutom det så sover jag även 1000 gånger bättre nu efter operationen vilket säkert har varit en bidragande faktor till mitt humör förut. 

Egentligen skulle jag bara kika in och berätta hur underbart det varit den senaste tiden. Jag känner mig så mycket starkare psykiskt, jag mår bra helt enkelt. Jag och Mathias åker även till Italien på fredag och firar alla hjärtansdag i Rom. Hur mysigt?! Har sagt det förut och säger det igen 2016 alltså, det är mitt och vårt år <3